Gemeentedag VH Gemeentedag VH

PROGRAMMA GEMEENTEDAG

09.00u Iedereen is druk bezig met het opbouwen van de gemeentedag. Marktkramen staan klaar. De boeken- en kleedjesmarkt wordt ingericht. Materiaal voor het bloemschikken, schilderen en beeldhouwen wordt klaargezet. De koffie pruttelt, de cake wordt gesneden…
Alles staat klaar voor een mooie dag van verbinding!
10.00u De klokken luiden!
De officiële start van de dag wordt verricht door ds. Pauw.
10.30u Het Rad van Fortuin start met draaien. Er zijn hele mooie prijzen te winnen.
11.00u Kinderkoor ‘De Merels’ treedt op in de kerkzaal. Vaders, moeders, opa’s, oma’s en andere belangstellenden genieten ervan.
11.30u Er wordt een presentatie gegeven over de bijen. Je kunt ook op andere tijden interessante presentaties volgen.
12.00u De uitslag van de ‘Schijt je Rijk’ verloting. Een video-opname van de koe die zó haar best heeft gedaan. Wie gaat er met 250 euro naar huis?
13.00u Start van de sponsorloop op het veldje achter de Duivenkeet.
14.30 Start van dé talentenveiling. Hier moet je bij zijn. Een ruim aanbod van unieke kavels Tevens overhandiging cheque…. Van ???
16.30 Afsluiting

Deze week zijn er nog pianotoetsen te koop voor de ‘Schijt je Rijk’ verloting.
We doen hiervoor een extra oproep.
Mail, manskok57@gmail.com  WhatsApp of bel Mans Kok  06-28961534.
Door mee te doen draag je direct bij aan het sparen voor een vleugel
Wie maakt ons los??

Zie Gods liefde en talenten!

Op deze webpagina tot aan de gemeentedag van 11 juni willen wij jullie informatie geven over de gemeentedag en over de talentenveiling. Het thema van de gemeentedag is; ‘Zie Gods liefde en talenten’. Het is een variant op ons jaarthema ‘Ontdek Gods liefde’. Om dit thema te illustreren zijn een aantal gemeenteleden gevraagd om presentaties geven over hun gaven en talenten. Zo kun je meer te weten komen over: bijenvolken, beeldhouwen, schilderen, bloemschikken, enzovoort.

Naast de vele leuke andere activiteiten (maar daarover elders op deze webpagina meer…) wordt op de gemeentedag een spannende verloting gehouden. Koster Henk Visser heeft hiervoor een gezonde koe uitgezocht die hij op een perceel weiland haar behoefte laat doen. Het weiland is verdeeld in 1250 ‘pianotoetsen’. Voor slechts 3 euro per gekochte toets maak je kans op de hoofdprijs. Win jij ‘Schijt je rijk’, dan ontvang je een bedrag van 250 euro. “De koe heeft er zin in”, zegt Henk Visser, “laat de inschrijvingen maar komen”. Er zijn nog loten te koop. Wie maakt ons los?

Meedoen aan deze verloting kan door ‘toetsen’ te kopen bij de kosters.
Of mail naar Mans Kok. Een WhatsApp sturen kan ook 06-28961534

De voorbereidingen voor onze gemeentedag (Vredeskerk - Hoeksteen) zijn inmiddels genomen. Het wordt een mooie dag voor het hele gezin. Met goede ontmoetingen en leuke activiteiten zoals: de talentenveiling, een rad van fortuin, kleedjesmarkt, boekenmarkt, hapjes en drankjes, zang / muziek, sponsorloop, liturgisch bloemschikken, presentaties en nog veel meer. Een aantal mooie artikelen voor de verkoop is al aangeleverd. Heeft u ook nog boeken, puzzels of andere waardevolle spullen die verkocht/geveild zouden kunnen worden? Contactpersoon hiervoor is Mans Kok (06-28961534). De opbrengst van deze dag gaat deels naar Open Doors en daarnaast willen we sparen voor een vleugel in de Vredeskerk. Wij kijken uit naar een fijne dag met elkaar!

Voor de boekenmarkt zijn er al honderden boeken ingeleverd. Volgens kenners zitten daar veel leuke en mooie exemplaren tussen. Wie ook nog boeken voor deze markt wil aanbieden, kan contact opnemen met Mans Kok. Een WhatsApp sturen mag ook 06-28961534.

De kleedjesmarkt wordt gecoördineerd door Ben Kranenborg. Je kunt bij hem terecht voor het aanvragen van een marktkraam of een grondplek rondom de Vredeskerk. Een mooie gelegenheid om de door jou te verkopen spulletjes aan de man te brengen. Neem maar snel contact op met Ben en bel 06-10645223 of mail naar b.j.kranenborg@gmail.com. Dan komt het vast wel goed.

Door enkele ondernemers / bedrijven is een bedrag van ruim 3500 euro toegezegd voor de aanschaf van een vleugel. Bedankt. Echt heel fijn!  Andere ondernemers willen we ook uitnodigen een gift te doneren. Ben jij er zelf een? Ken je er een? Meld dit dan bij Mans Kok.

Noteert u alvast de datum: Zaterdag 11 juni 2022 - 'Zie Gods liefde en talenten'

Ga hier naar de pagina
over de talentenveiling