't Zolderke 't Zolderke

Jeugdhonk 't Zolderke

De tweede verdieping van de Vredeskerk is in gebruik als jeugdhonk ‘t Zolderke. Hier vinden verschillende activiteiten plaats voor de jeugd. Na het startweekend bruist het hier van de activiteiten.

Op vrijdagavond is er vanaf 19.30 uur vrije inloop voor de jeugd vanaf het voortgezet onderwijs. ‘t Zolderke kent een huiselijke sfeer. Je kunt er films kijken, darten, airhockey, tafelvoetbal, playstation of een bordspel spelen. Om de avond compleet te maken is er altijd drinken en staat de frituurpan aan.

Ook worden er vanuit ‘t Zolderke verschillende activiteiten georganiseerd, zoals een bingo, muziekavond of een filmavond. Jullie zijn van harte welkom! De planning vind je op de website van de Vredeskerk.