Alphacursus Wezep Alphacursus Wezep

ALPHA Ontmoeten | Vragen | Ontdekken

Wat is Alpha?
Alpha is een cursus die internationaal gegeven wordt. Meer dan 25 miljoen mensen wereldwijd hebben de Alpha-cursus gedaan. In Nederland zijn het er al ruim 300.000 mensen. In Wezep draait de cursus al ruim 20 jaar. Deze cursus biedt een mooie kans om (opnieuw) God, Jezus en wat de Bijbel ons te zeggen heeft, te ontdekken.  In Wezep wordt deze cursus momenteel georganiseerd door een enthousiast, interkerkelijk team.

Iets voor jou?!
  • Vraag jij je af of er meer is?
  • Wil jij meer weten over het christelijk geloof?
Dan is Alpha iets voor jou. Je ontmoet leuke, nieuwe mensen en bespreekt jouw vragen en ideeën.

Wie kan jij ook uitnodigen?!  Of ken jij iemand die vragen heeft over het geloof? Denk eens aan Alpha en nodig je vriend/vriendin, zus/broer, zoon/dochter hiervoor uit. Kom samen naar de avonden.

Hoe werkt het? Alpha begint gezellig met een warme maaltijd. Hierna luister je naar een inleiding over onderwerpen als: Wie is Jezus of over bidden: waarom en hoe? Daarna is er alle ruimte om in een klein groepje je vragen en gedachten te delen. Alpha bestaat uit 10 gezellige, interactieve bijeenkomsten en een 24-uursweekend (vrijdag op zaterdag).

Spontane reacties over de cursus: Enthousiasme, verlost van eenzaamheid, veilige plek, vertrouwd, positieve sfeer, eenvoudig, inspirerend, interkerkelijk, waardevol.

Welkom! Je bent van harte welkom op de introductie-avond.  Je ontmoet alvast andere cursisten en het Alpha-team. Er zal o.a. verteld worden wat Alpha inhoudt. Ruimte voor vragen.

Kosten: avonden gratis, wel een kleine bijdrage voor het 24-uursweekend. (overleg mogelijk!)

Introductie-avond:      5 september
Cursus start:              12 september

Je bent van harte welkom! Geef je nu alvast op, of stel je vragen via
• e-mail: alphawezep@gmail.com